Sista Gäst Dt dagen åt Magdas idag.

Tack Anette på Magdas för Gäst DT uppdraget, det har varit kul att skapa med alla fina saker jag fick. Här kommer mina två sista alster.

image102

Här har jag gjort ett kort som man kan hänga på vinflaskan man ger bort när tex grannen passat huset för man varit på semester. Passar kanske bra i dessa tider :) Pappret kommer från BoBunny.

image103

Här har jag gjort ett kort utan stämplar. Den svart blomman och bling blommorna kommer från Magdas egen linje övriga blommor från Prima Flowers, pappren är MME- Wild Asparagus.

-::- Kram och Hej -::-

Kommentarer
Postat av: Inger Marie

Heisann!!
Lekker flaske tag du har laget og ta en titt i bloggen min du er "tatt"
Klem fra Inger Marie

Postat av: Lillemor

Så fint du gör allting! Kortet är både stilrent och snyggt utan stämpel!

2007-08-01 @ 09:05:19
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Annette

Det är jag som skall tacka dig för allt fint du scrappat åt oss! Hoppas att vi kan samarbeta igen.

2007-08-03 @ 20:42:19
URL: http://www.magdas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0