Lite bilder från förra helgen.

Förra helgen var min mor och far här och hälsade på. På lördagen åkte vi ut till en handelsträdgård som heter Gustavshill som ligger låååångt utåt Färentuna till på Ekerö.
Där fanns det mycket fint att köpa och se :) Jag köpte en björnbärsbuske, en annan buske med några bär som såg ut som hallon på, två vitblommiga Klematis och lite annat smått  och gott.

Krister byggde sedan klätterställningar till mina Klematis. Precis som jag ville ha dom :)

image55

Hittade oxå dessa underbara fjärilar att ha i rabatten.

image56

Var ut och fotade lite i trädgården här om kvällen så här kommer två blom bilder oxå.

image57

image58

-::- Kram på er och tack för titten -::-

Kommentarer
Postat av: Sveinaurora

Really great site man!!

2009-07-08 @ 07:36:37
URL: http://sveinaurora.blogspot.com
Postat av: Lena

Jag längtar till sommaren

Jag fryser och är insnöad.

Det kändes bra att se på dina blommor

Kram Lena

2010-02-19 @ 20:10:22
URL: http://freja1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0