Varit och skjutit pistol.

Nu ikväll så var jag med Kristers jobb och fick prova på att skjuta med pistol. Kanske inte fick så många poäng men det var super kul :)

Här kommer två kort jag gjort de senaste dagarna.

image48

Fick bli brunglittrig, det är till en kille som fyller 20.

image49

Försökte mig på att rita en studentmössa som hon skulle ha i handen men det gick inte så bra :(
Passade oxå på att använda mig av Scrappiz vecko skiss.

Sitter oxå och försöker att få ihop mitt månadsuppdrag till Scrappis vår/sommar tävling del 2. Det börjar närma sig klart. Hoppas på att det hinns med imorgon.

-::- Sov sött -::-


Kommentarer
Postat av: Gunilla/nilla

Det där med pistolskytte lät spännande. Har skjutit lerduvor eller skulle träffa, tror inte jag gjorde det. Jag har studentmössor om du vill ha uppstämplade och skickade till dig? Dina kort är som vanlig kanonfina. Övar och övar för att få till färgläggningen någorlunda!
Ha det bra!

2007-05-31 @ 16:14:50
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Pellekatharina

Very useful information. Thank you!

2008-10-17 @ 14:44:40
URL: http://pellekatharina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0