Ett kort.

Har gjort ett kort nu på morgonen som jag ska skicka till en vän hemma i värmland som fyller år på måndag. Tror inte hon är ut och kikar här så jag lägger ut det.

image191

Hon är en färgstark tjej så jag försökte att använda skarpa färger. Pappret kommer från Heidi Grace.
Stämpeln kommer från hÄnglar och grattis från Inkywink. Färglagt har jag gjort med akvarellfärg.

Känner mig alldeles yr i huvudet idag så jag ska nog ta och gå och vila lite. Typist när det verkar vara fint väder som gjort för att vara ute en sväng.

-::- Trevlig helg, sköt om er -::-

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Men oj oj oj,yr i huvudet är ju inget vidare. Ta det lugnt och vila dej. Vi har då rakt inget fint väder,snö regn slask och alldeles mulut och jättetråkigt. Din vän kommer med all säkerhet bli jätteglad för kortet så fint som det är. Kram Cathrin

2008-01-26 @ 11:29:44
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Du är så himal duktig på att komponera ihop upplägg o färger. Superfint.
Hoppas din yrsel gett sig.
*kram*

2008-01-26 @ 12:58:13
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilket underbart kort...gillar färgerna skarpt.=)
Hoppas yrseln lagt sig.
Ha en mysig helg vännen!
Kram

2008-01-26 @ 17:05:57
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Tycker du gör rätt som vilar dig. Du har kanske pysslat för mycket med dom nya hÄnglarna;=)
Kortet till din väninna är sååå fint. Den där stämpeln är så söt och din färgläggning ljuvligt fin.
Ha en skön lördagskväll och hoppas du snart får känna dig bättre.
Stor kram på dig♥
/Gunilla

2008-01-26 @ 17:50:41
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Lillemor

Verkligen fint, den fina färgläggningen gör verkligen allt, det blir som en tavla!
Lillemor

2008-01-27 @ 08:44:51
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Hmmm... jag väntar å väntar på att du ska lägga upp kort med de nya hÄnglarna ; )
Hoppas du mår bra.
*kramis*

2008-01-27 @ 13:54:50
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Linda Muhr

Tack snälla Anna för det underbara kort!

Många kramar Linda

2008-01-28 @ 18:16:51
URL: http://www.muhrenssida.com
Postat av: Annika Garhamn

Hej Anna!
Jag känner inte dig men var ute och "bloggsurfade" bland alla fina scrapbloggar som finns runt omkring. Jag brukar inte lägga in kommentarer för det känns liksom dumt när man inte känner personen i fråga men nu kände jag att jag faktiskt MÅSTE det. Herregud vilka fina kort du gör!!! Jag blev fullständigt betagen av dina fantastiska julkort! Vad enormt duktig du är på att sätta ihop färger och få jämnvikt på korten och färgläggningen är ju bara helt outstanding! "Gruppbilderna" på alla julhänglarna var nog det sötaste jag sett på länge! Hoppas det är ok om jag länkar till dig på min blogg. Har en nystartad med typ EN besökare ( haha!) men det är ju själva skapandet som är det viktigaste...Lycka till vidare Anna!

2008-01-28 @ 22:15:51
Postat av: Petra/Paradise

Hejsan stumpan!! Har inte sett att du lagt ut mitt kort här på bloggen! Va kul!! *glad* =)
Roligt att du blev glad vännen!! *skuttar*
Jag tänker på dej å magen ska du veta!!
Hur har du det nu? fortfarande yr? HOppas inte det.
Hur går det jobb å så? Är du hemma på heltid nu?
Supersött kort du gjort gumman!! Härliga färger!! =D
Många kramar Petra

2008-01-29 @ 10:55:44
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Annika Garhamn

Hej igen Anna!
Sorry att jag är här och tjatar på dig igen, men jag har några frågor till dig angående din fantastiska färgläggning. Du måste såklart inte svara om du inte vill men jag frågar ändå!

*vilka akvareller använder du? jag har också akvareller men det är så få färger på dem. Betyder det att du blandar dina färger själv eller har du helt enkelt en större ask med fler nyanser?
*vad är det för vit penna du använder för att göra de små detaljerna som får det att glänsa om dina figurer? Jag har använt en vanlig gelpenna till detta ibland men det blir inte så bra...
*Är det bara vanligt glitterlim som glittrar eller nåt annat?

Min blogg heter www.lovelypapers.se om du har lust att svara där

/ Annika

2008-01-29 @ 17:35:11
Postat av: Annika Garhamn

Just det! glömde en fråga! Vad chalkar du med? Jag brukar använda en som heter "chestnut" men ibland vill man ha nåt mörkare, typ grå eller svart. Dina kort är enormt fint chalkade!

2008-01-29 @ 17:37:08
Postat av: gunilla/nilla

Nu är jag här och kikar igen, typ tusende gången;=) Längtar efter vad för fint du skapat av det kommande paketet. Du är ju så fantastiskt duktig.
Hoppas att du mår bättre och att din yrsel har försvunnit.
Ha en skön kväll♥
stor kram till dig
/Gunilla

2008-01-29 @ 19:27:37
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Eli

Hei!

Jeg har sittet her og trykka på pc`n min, og gjett jeg fant noe fint. Nemlig din blogg! Her var det mye fint, du ble mitt forbilde akkurat i kveld. Liker dine kort og arbeider veldig godt!Du er jette flink.

Eli

2008-02-25 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0