Har en sak att berätta.

Jag kan nu avslöja att jag har blivit gäst DT hos hÄnglar och stÄnglar.
Är sååå GLAD, vilken grej :)

Fick i fredags hem nästa klubbpaket och jag säger bara till er som inte beställt ni kommer att ångra er... så många fina användbara stämplar.
Så nu kommer det att pysslas en del här hemma men jag kan tyvärr inte visa det förrän i samband med att klubbkiten skickas ut.

Här kommer ett kort med en gammal hÄngel, kortet går på posten till en pysseltjej som behöver en Kram.

image186

Det blommiga mönsterpappret kommer från Déjà Views. Färglagt har jag gjort med akvarellfärg.

Sen en mindre rolig sak...På vägen hem så blev jag på körd bakifrån :( Jag bromsade in för en bil som kommer från vänster och som har väjningsplikt för mig men struntar i det, bilen bakom mig brakar rakt in i mig. Han tyckte att jag skulle ha kört på bilen som hade väjningsplikt...Vad är det för konstigt resonemang. Det är ju han som ska hålla avstånd och uppsikt så att han inte kör in i mig.
Blev chockad så jag har varit lite off här ikväll. Rädd för att man har ett nytt litet liv imagen, men bebisen sparkar och verkar må bra. Ska till barnmorskan imorgon.
Och stackars min nya bil som bara hunnit gå 360 mil :(

-::- Natti Natti Kram -::-

Kommentarer
Postat av: gunilla/nilla

Ett stort GRATTIS till dig och det roliga uppdraget som du fått. Det är du väl värd. Du gör så underbart fina saker och det ska bli så kul att få se vad för fint du kommer att skapa av det nya kitet!!!
Fy vad hemskt att bli påkörd. Vilken tur att du känner sparkar. Förstår att du blev/är orolig nu när du är två. Känns väl tryggt att ha ha en tid hos barnmorskan kan jag förstå. Jäkla dårar i trafiken. Förmodligen blev han som körde på dig skräckslagen och försökte skylla ifrån sig, jäkla fjåne. Usch vad upprörd jag blir.
Ditt kort är underbart och mottagaren kommer att bli överlycklig. Har ngr av dina kort här hemma och dom är så ljuvliga och välgjorda.
Sköt om dig så hoppas jag att det snart känns bättre för dig.
Stor kram till dig från mig♥
/Gunilla

2008-01-16 @ 21:47:42
Postat av: SasSa

Wow, va kul! Stort grattis till Dig OCH till hÄnglar och stÄnglar. Du gör übersnygga kort!! Så det ska bli kul att se vad du hittar på med de nya stämplarna. Blir såå nyfiken på hur de ser ut!

Usch va hemskt att du blev påkörd. Som Nilla säger försökte han nog bara skylla ifrån sig.
Sån tur att det ändå verkar gått bra med dig och bebben. Men chockad måste du vara. Skickar massor av kramar.
//SasSa

2008-01-16 @ 22:28:31
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: Marie-Louise

Det var jättekul att du ska vara gäst-DT hos hÄnglar!!!Du gör så megafina kort så man blir alldeles stum av beundran. Där har Marie gjort ett bra val....Och behöver antagligen inte säga att jag har fått hÄngel-feber*längtar massor efter paketet!!*och jag är nog inte ensam..
Det var däremot inte kul att läsa att du blev påkörd, det finns de som verkar ha fått körkortet i ett cornflakes-paket, och tycker det lät som han bakom dig fått det. Förstår om du är chockad för det är ingen rolig upplevelse, det kan man klara sig utan. Var rädd om dig och bebben och hoppas det känns bättre snart.
Många kramar//Marie-Louise
P.S underbart kort som alltid!D.S

2008-01-16 @ 23:47:11
Postat av: uve

Grattis!! Det ska verkligen bli kul att se vilka fina kort du gör med de nya hÄnglarna. Du är en av mina största inspirationskällor med dina underbara kort!!

Men fy vad hemskt att bli påkörd, allra helst när man har en liten i magen som man är väldigt rädd om. Ta hand om er!

2008-01-16 @ 23:58:12
URL: http://www.uves.blogg.se
Postat av: Ulrica

Stort grattis till ditt uppdrag. Du är otroligt duktig och gör så vackra kort.

Fy så läskigt att bli på körd, särskilt när man har liten i magen.
Ta hand om er.

2008-01-17 @ 07:11:22
URL: http://ullabella.webblogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Grattis, förstår att du är glad! Ska bli skoj att se vad du hittar på med de nya stämplarna.

2008-01-17 @ 07:37:25
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Cathrin

OJ då här händer det grejjer ser jag.Både roliga och mindre roliga.GRATTIS till ditt uppdrag,vad kul.Men vilken tur att det gick bra med dej och bebisen,bilar finns det ju fler av.Kram Cathrin

2008-01-17 @ 08:07:57
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: Sofia

Hur gör du bladen till blommorna?

2008-01-17 @ 12:33:55
Postat av: Unni

Alltid så kjekt å besøke bloggen din, du lager så myyyye nyyydelig:) GRATULERER som DT for hanglar, det skal bli kjekt å se hva du tryller frem:)
Dette kortet var jo bare sååå flott, elsker fargevalget ditt, nydelig stempel.
Håper det går bra med deg, det er så skremmmende å oppleve bilpåkjørsel, det sitter i en god stund.
Ha en fin dag!

2008-01-17 @ 12:41:43
URL: http://unniskort.blogspot.com/
Postat av: Unni

Alltid så kjekt å besøke bloggen din, du lager så myyyye nyyydelig:) GRATULERER som DT for hanglar, det skal bli kjekt å se hva du tryller frem:)
Dette kortet var jo bare sååå flott, elsker fargevalget ditt, nydelig stempel.
Håper det går bra med deg, det er så skremmmende å oppleve bilpåkjørsel, det sitter i en god stund.
Ha en fin dag!

2008-01-17 @ 12:42:41
URL: http://unniskort.blogspot.com/
Postat av: camilla

Ett stort GRATTIS Anna!
Vad roligt och det ska bli roligt att få se vad du gör...
Fy..vad hemskt att bli påkörd.
Hoppas att du mår bra.
Och att Babyn mår bra.
Vilka hemska stollar det finns i trafiken.
Tack för Awarden, blev så överraskad och glad.
Och titta vad jag har till dig....Kom får du se...
Kortet är såå fint.
Är dom fina dom nya?
Härlig blå färg du har målat.

Kramar i massor Camilla

2008-01-17 @ 13:50:51
URL: http://pysselsidan.blogspot.com
Postat av: Anette

Grattis! Vad roligt att få vara med som DT-medlem.

Du är så himla duktig på det du gör, så du förtjänar det verkligen. Och vilken inspirations källa du är sen...

Kika in i min blogg, finns nåt som väntar på dej där...

/Anette

2008-01-17 @ 17:46:32
URL: http://anettej.blogg.se
Postat av: Sussig

Stort grattis till Dig och ditt DT uppdrag hos hÄnglar och stÄnglar. Du gör supersnygga och stilrena kort!! Det ska bli kul att se vad du hittar på med de nya stämplarna.
Vilken tur att olyckan slutade väl för dig och bebben. Bilen kan man ju alltid ersätta även om det känns trist.
Ha det bra och var rädd om er!

2008-01-17 @ 18:14:52
Postat av: Lillemor

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!
Och ett ännu större grattis till Marie som får en så duktig gästDT till sitt gäng! Det ska bli väldigt spännande att få se vad du gör med det nya klubbpaketet...jag längtar!!!
Kram Lillemor
(som bara är liiiiiiite avis ;O))

2008-01-17 @ 18:24:02
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Hallo vännen!
Har tänkt på dig idag. Hoppas det gick bra hos barnmorskan och att du känner dig bättre nu.
Sköt dom dig och ha en trevlg helg
Kram/Gunilla
Tack för utmärkelsen. Blev sååå GLAD!

2008-01-17 @ 19:54:23
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Carina

Grattis till ditt uppdrag!!
Mindre roligt med påkörningen, så bra att du känner sparkar det är ju ett gott tecken. Hoppas det går bra hos barnmorskan. Otur med nya bilen...

2008-01-17 @ 19:59:25
URL: http://cinodesign.wordpress.com
Postat av: Helena

Grattis till ditt nya uppdrag som gäst Dt.
Hoppas det gick bra hos barnmorskan.....att det lilla knyttet mår bra.
Jättefint kort du gjort....tack för all inspiration du ger.=)
Kram vännen!

2008-01-17 @ 20:00:45
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: nalle brum

Hej !!!
vilken fin sida du har !!!
och vilka fina kort du gör, här kommer jag titta in flera ggr.
grattis till ditt uppdrag /linda

2008-01-17 @ 20:14:05
URL: http://nallebrum.blogspot.com/
Postat av: SusanneSj

Vad kul Anna! Verkligen stort grattis till dig.
Jag förstår att du får vara med i det duktiga DT-gänget, du gör så vackra kort så du passar in helt perfekt med de andra tjejerna.
Det ska jättespännande vad du kommer att hitta på. Ännu mer inspiration, tjoho : D
*kramisar*

2008-01-17 @ 21:19:37
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Elisa

Precis vad du nu behöver, eller hur: en utmaning som finns i min blogg!

2008-01-17 @ 22:17:15
URL: http://www.elwan.blogg.se
Postat av: Inger Marie

Gratulera så mye!!
Og jeg gleder meg til hAnglar pakken kommer :)

Og et nydelig kort igjen fra deg.

Klem fra Inger Marie

Postat av: Aud

Gratulerer - så kul å få se nok en superdyktig DT i sving med de herlige hÄnglar stemplene! Gleder meg masse til å se det du lager!!! =D

Huff, så ekkel opplevelse å bli påkjørt! Heldigvis at det bare ble bilen som tok skade...

Ha en underbar helg!

2008-01-19 @ 07:57:21
URL: http://audsn.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

ojojoj!! Vilken otroligt glad nyhet vännen!!
Att få vara gästDT hos HÄNGLAR & STÄNGLAR är INTE fy skam det inte!!! *smått avis* ;)
Du är rätt person för jobbet!!! Guuu va roligt!!! *kramar om massor* Jag är supernyfiken på de nya stämplarna!! *skuttar*
Jag vet att du kommer klara uppgiften galant!! =D
...å nu till den tråkiga "nyheten".
Blä för en del människor..fattar inte riktigt hur de tänker. Men det var väl en man som körde in i dej misstänker jag?
Först å främst gör man ju en sådan grej omedvetet, att du väjer menar jag. Det var ju DIN reaktion.
Å sedan kan du ju bara inte köra in i bilen framför, du har ju ett liv till att tänka på!!!
Lyssna inte på dåren bakom dej!!! DU gjorde helt rätt i denna situation!
Tråkigt med bilen vännen, men ack så glad jag är att magen sparkar å mår bra!
TA HAND OM DEJ!!
KRAM Petra

2008-01-19 @ 13:35:23
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Förlåt vännen!! jag var så uppe i varv när jag skrev mitt inlägg..
Superfint kort!!! Älskar din färgläggning!!
Så fint med blommorna lite utspridda på kortet också! Det fyller ut perfekt! =)
Trevlig helg stumpan!
Kram Petra

2008-01-19 @ 13:37:19
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: anita hagen

Hei Anna

Tusen hjertelig takk for awarden du ga meg *goood klem*, og GRATTIS, så gøy at du er gjest-DT. Gleder meg til å se hva du lager. Vet jo at du er så utrolig dyktig, så dette kommer garantert til å bli en suksess. Visst er dem nydelige, de nye hÄnglarna *sukk*.

Håper virkelig alt går bra med deg og bebissen etter påkjørselen. Enkelte skulle bare ikk hatt førerkort. Gud for en klantskalle. Håper som sagt alt går bra med mor og barn.

God klem fra Anita

2008-01-19 @ 22:11:08
URL: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/
Postat av: Diane

Åååh, va roligt att du ska jobba för Hänglar och Stänglar. Det har jag länge tyckt att du ska - dina kort är underbara! Otrevligt med olyckan, hoppas att allt har gått bra. Blev också påkörd av en man i förra veckan och han tyckte inte alls att det var hans fel för han ansåg att vi backade på varann, suck! KRAM KRAM

2008-01-21 @ 20:37:32
URL: http://ladydiskapar.blogspot.com/
Postat av: Axeljuni

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-04-06 @ 11:06:56
URL: http://axeljuni.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0