Ett litet kärlekskort!

Här hemma händer det inte mycket om dagarana. Gör ingeting känns det som men timmarna och dagarna bara försvinner. Har nyss vaknat från en skön liten tupplur :)

Här kommer ett kort jag gjort till en tävling hos Hildas rum.

image253

Sen så har jag ett kort till att visa som en vän som fyllt år fått idag några dagar försent på posten.

image254

Här är det underbart soligt väder och vindstilla idag, skönt. Vågen är kritiskt nära att slå över +20 kg, mindre kul...Känner att jag har samlat en del vatten i ben och fötter den sista veckan. 3 dagar kvar !?!?
-::- Sköt om er, Kram -::-

Kommentarer
Postat av: Erica/Scrapkatt

Vilka fina kort!! Färgerna på det understa gillar jag extra mycket. Snyggt med bakgrundspapperet som matchar perfekt till, du får alltid till det så fint med färgerna på stämpelmotiv vs papper. Och din färgläggning... suck!!
20 kg.. gick också upp någonting sådant med mitt andra barn, tyvärr är inte allt borta ännu.. men jag har inte gett upp hoppet ännu ;-) samlade mycket vätska oxå, mycket försvinner efter förlossningen.

2008-03-27 @ 16:01:11
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hejsan Anna1
Åhhh...bara tre dagar kvar.
Med sandra gick jag över 11 dagar och Mikaela hela 14 dagar.Inget är som väntans tider.
Och vilken tur att du har pyssel..
Är här ett par ggr om dagen nu och tittar på dina kort..
Kortan du gjort nu är bara såå söta gillar det översta såååå mycket.
Jag ska tänka på dig..
Passa på att sova och ladda batterier inför den stora dagen kan behövas...
Må så gott Anna och om du inte gör några fler inlägg nu så önskar jag dig och pappan "LYCKA TILL"
Kramar Camilla

2008-03-27 @ 20:53:07
URL: http://pysselsidan.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

*wiiii* 3 dar kvar!!!! 3 dar kvaaaaar!!! *skuttar*
Det kan ju lika gärna hända inatt!! ;)
Usch för vatten i ben å fötter..har inte fått det än, men kan bara föreställa mej hur jobbigt det måste vara.
2 supermysiga kort!! Blev extra kär i det översta, mest för att jag ÄÄÄÄLSKAR den stämpeln!! Den finns på min "vill ha"-lista!
Må gott stumpan å vila ordentligt! För det har du INTE tid med sen!!! (...har jag hört..) ;)
kram Petra

2008-03-27 @ 23:05:41
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Ulrica

Härliga kort.
Ohh vad mysig bara 3 dagar kvar. Ta det lugnt och villa, att leverera bebis är otroligt slitsamt men värt varenda sekund.

2008-03-28 @ 07:13:44
URL: http://ullabella.webblogg.se
Postat av: Sinikka

Vilka fina kort!!! Giller speciellt det andra kortet. Himla fint papper. Vilket märke är det???

Vad spännande att det är snart dax, LYCKA TILL och + 20 kilo kommer nog att fösvinna när lilla barn är fött.
Sinikka:-)

2008-03-28 @ 09:07:17
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0