Ni har väl inte missat...

...att jag har en liten gissningstävling. Skrev så här i förra inlägget

 "På Lördag ska jag på pysselträff i Enköping, ska bli urandes kul att komma i väg och träffa likasinade. Så på fredag ska alla julpyssel saker packas ned då jag tänker konsentrera mig på julkort. Hoppas att jag hinner göra fler än .......?!?!?
Varför inte ha en lite utlottning. Hur många kort tror du att jag hinner att göra på lördag???? Ni har fram till på lördag kväll kl 19.00 på er att gissa. Om ni är flera som gissar rätt lottar jag ut 2 st vinnare. Vinst får bli ett handgjort kort av mig. Så det är bara att gissa på."

En kompis till mig beställde ett kort som hon ska ge till en man som gillar Malmö FF.



Det fick bli kroppen till tjejen som släpptes i Karlstad och huvudet till killen som har metspö. Målade motivet i MFF färger.
Banderoll stämpeln har jag inte koll på vart den kommer ifrån.

Ha en trevlig helg allesammans!!

-::- Kram -::-

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Jag gissar på fem kort.

2008-11-21 @ 20:04:20
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Jill

Jag tror att det blir 4,5. Lycka till, hoppas att du får trevligt:-)! Kram Jill

2008-11-21 @ 20:37:49
Postat av: Johanna

Å så roligt att se att du åxå har laborerat med stämplarna. Lite trixigt var det att få huvudet på plats.



Jag gissar på att du hinner med 6 kort och en s.......a



Vi ses imorgon.

2008-11-22 @ 00:03:27
URL: http://johannisgirl.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Jag tror att du hinner göra 6 kort och påbörja ett till. ;)

2008-11-22 @ 16:52:47
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Postat av: Agneta/busan73

Hoppas att du får riktigt trevligt!! Jag gissar på att du hinner göra 5 kort.

2008-11-22 @ 19:56:17
Postat av: Gunilla

Ja du vännen. Klockan är över 19,00 men jag gissar iaf och min gissning får blir 7 kort. Hoppas att du haft en härlig pysseldag.



Ditt MFF-kort är verkligen härligt. Fiffigt att kunna göra om två stämplar så dom passar så fint till ändamålet.



Kram till dig från mig och fortsatt trevlig helg.

/Gunilla

2008-11-22 @ 23:00:24
URL: http://kortnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0