Titta det snöar

Underbart med snö. I lördagsmorse möts man av snö utanför fönstret. Dagen kunde ju inte börja bättre när man skulle på pysselträff och bara göra julkort. Bra för julstämmningen.
Jag han med att göra 9 st julkort. Så det var ingen som gissade rätt men 2 av er ska få ett varsit kort för att ni var med och gissade. Sambon ska få dra lotter när han kommer hem ikväll så kika in i morgon och se om det är ditt namn som han drar.
Pysselträffen var suveränt trevlig. Tror att vi var runt 44 st i en superbra lokal, inte trångt och en mat och fika hörna utanför.
Tack tjejer i Enköping som fixar detta. Jag kommer fler gånger.

Åter till julkorten här kommer  4 av dom.

 

 

Tack till Lotta som visat mig hur Qk julstjäran blir användbar och tack Ulrika för att jag fick låna din grankviststans.
Nu letar jag med ljus och lykta efter en sådan. Någon som vet någon som har en sådan till salu????

Ha det gott!!
-::- Snökramis -::-

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Milda Matilda, gjorde du så många!!!! Tyckte jag drog till i överkant med sju stycken. Dom är verkligen läckra.

Hoppas nu din sambo har magiska fingrar till att dra lott;=D!!



Ha en bra dag

Kram/Gunilla

2008-11-24 @ 11:47:24
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jättefina kort!!

Tänkte tipsa om att Lisa/Inkywings säljer grankvist-stansarna :-) Håller med om att de är toppenfina!

2008-11-24 @ 12:02:33
URL: http://scraphorse.blogg.se/
Postat av: Marie

Åhhh, bara älskar dina kort. Den med snögubbarna är favorit. Vart har du köpt den stämpeln? Ha det gott i snöovädret!

2008-11-24 @ 19:15:58
URL: http://www.mariesbloggsida.blogspot.com/
Postat av: BirgittaE

Hejsan!

Vilka fina kort du gjorde på träffen. Grankvisten är

fin tycker jag också och jag har beställt en i från Scraproom så ring dit och kolla om det har fler.

Lycka till!

Kram BirgittaE

2008-11-24 @ 21:20:22
Postat av: Ann-Louice

Vad många fina kort du hann med!



Grankvisten köpte jag av Lisa/InkyWings. Ring och hör om hon har några kvar.



Kram



Ann-Louice

2008-11-25 @ 00:59:59
URL: http://ann-louice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0