Sista veckan.

Ja då var det sista veckan då på min föräldraledighet. Känner mig färdig här hemma så det är ok att börja jobba igen. Lille M ska få vara hemma med pappa nu i 4 månader.

I helgen var jag till Avesta på mässa/pysselträff. Urkul, vi var 5 st glada pysslare i en campingstuga. En av oss så ivrig att hon ville gå upp och pyssla redan kl 5 ;)
Det blev inte mycket gjort för mig 2,75 kort. Det blev desto mer prat med gamla och nya pysslare, trevligt. En del shoping blev det oxå......plåndboken gick rejält minus :(

hÄnglar släppte ett tävlingskitt , ett mini kitt och en stycke stämpel. Skulle ha visat ett av korten nu men min mobil som jag tog bilden med har pajat det kortet :( och tyvärr så har jag redan gett bort kortet oxå...visar tre andra kort så länge i väntan på de jag gjorde i helgen.







Alla motiven från hÄnglar. färglaggda med akvarellfärg på 200g akvarellpapper.

-::-Kram -::-

Kommentarer
Postat av: Diana

Korten är jättesöta! Det var trevligt att träffas i helgen! Vi ses nog snart igen! :) Får man se din mässhopping också kanske?

2009-04-28 @ 08:56:33
URL: http://sayurii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack än en gång för kortet, fått en hedersplats på min anslagslina ;) Kram!

2009-04-28 @ 15:46:42
Postat av: Cicci

Var du i Avesta också? Det missade jag helt tyvärr. Hade varit så roligt att träffa dig.

Alltid så otroligt fint färglagt.

Bröllopskortet är jätte fint liksom de två andra.

Kramiz

2009-04-28 @ 18:55:16
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Fotot på M i sina baggypants var ju bara fööööör sött!! smälter VIlken liten gobit han är! Skulle så gärna vilja träffa honom!

Korten du gjort är superduperfina(som vanligt!) ;)

Förstår att plånboken gråter blod nu efter ännu en pysselträff! ;P

Det har blivit ett gäng för dej den sista tiden. Nä, jag är inte alls avis.. ...ljuger

Jag måste ta ut 5v mammaledig i sommar så löser sig allt med dagisplats. Annars hade vi fått gå på ett dagis på andra sidan stan i ett helt år. NU får vi vårat 2handsval till augusti istället!

Å ska jag vara ärlig så kommer det bli supergött å vara mammaledig ett par veckor, faktiskt!! =)

ojoj! JObba!!?? hur känns det!!?

STOOOOR KRAM

2009-04-28 @ 23:40:23
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vilka underbara kort.

Jag ska på mässan i Gävle på lördag...så kul att hÄnglar kommer dit.=)

Ha en skön valborg vännen!

Kram

2009-04-29 @ 17:48:28
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Sinikka

Vad stiligt bröllopskortet är. Mycket fint.

2009-04-29 @ 21:43:23
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.com/
Postat av: Cilian

Du gör så otroligt fina kort, jag är avis på din färgläggning. Jag får aldrig till det så fint men får bra inspiration iaf.

Ha en skön långhelg.

2009-04-30 @ 09:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0