Halloweeeen.............

...har det varit i min pysselhörna de senaste dagarna. Här kommer lite Halloween att inspiraras av.



Min favorit färg just nu är lila....



Husväggen är en clearstamp från prima. hÄngla Halloweenisarna är färglaggda med akvarellfärg på 300g akvarellpapper.

Du har väl inte missat att det pågår en Rosabandet tävling  i hÄngla bloggen?!?
Det har redan börjat komma in fina bidrag, jätte kul!!!

Ha en skön helg!! Jag kommer att tillbringa min med hÄngla stämplar som släpps på mässan i Karlstad den 24-25/10. Titta in i hÄnglabloggen så får ni lite smakprov.

-::- Kramisar -::-
//Anna


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka underbara kort! Blev toppen med väggen och fönstret ihop.

/Malin

2009-10-17 @ 08:07:15
URL: http://mummlan.blogspot.com
Postat av: Cicci

Vilka tokläckra kort! Helt mållös!

Kramiz

2009-10-18 @ 22:19:25
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0