Jul är det nu....

...här i vårt hus.........
 
Här två kort från mig med nya hÄnglar som släpps på mässan i Karlstad nästa helg.



En frossa med Julmönsterpapper :) Nya JulhÄngla ihop maskad med etiketten från blåbär och lingon kitet som kom i somras. Har oxå använt två snöstjärnor som oxå släpps nästa helg.



Denna gången blev JulhÄngla ihop maskad med Halloweeen fönstret, bara älskar detta fönster :)
, men tyvärr så känns det som om hela stämpelmotivet försvann in i karamellpappret :(

Motiven är färglagda med akvarellfärg och distresser( det är den röda färgen som är distress, tycker att det är svårt att blanda till en "jul"röd färg som jag blir nöjd med) på 200g akvarellpapper.

Dagen började med migrääään. Hade helt glömt bort hur det var efter att ha varit förskonad i ca 2 år pga graviditet osv. Men idag slog den till :( Nu först börjar jag komma lite tillbaka men många stavfel blir det så att skriva inlägg tar dubbelt så lång tid när man måste rätta till.....

Slut gnällt..........

-::- Imorgon är en anna dag -::-


Kommentarer
Postat av: Marie

Jätte fint julkort!

Jag ser fram emot mässan här i Karlstad till helgen!



Krya på dig fråm Migränen, INTE roligt!



Kram Marie

2009-10-19 @ 13:31:21
URL: http://mariemarie1975.blogspot.com/
Postat av: Maarit

Jättefina julkort!

Hoppas att du mår bättre idag :)



Kram

Maarit

2009-10-19 @ 15:55:42
URL: http://violetscorner.blogspot.com
Postat av: Theresia

Å man nästan längtar efter julen!!! Jättefina kort!

Theresia

2009-10-19 @ 16:21:47
URL: http://theresias.blogg.se/
Postat av: Jo

absolutely stunning! lovely work :)

2009-10-20 @ 18:19:20
URL: http://siggi-shop.blogspot.com
Postat av: Lena B

Åh, vilka underbart fina kort du har gjort! Gillar verkligen din färgläggning!Har du blandat till den röda färgen själv eller är det Fire Brick? Tycker också det är svårt att få till en bra röd.

2009-10-22 @ 15:12:38
Postat av: LillBlomman

Åhh så fina, längtar tills de släpps i shoppen! Ingen jul utan julhänglar! Känner igen det där med huvudvärken! Bläh! Hoppas att det släppt! Kramar!

2009-10-22 @ 17:27:14
Postat av: Elly

Hej!!

Brukar komma in på din sida lite då och då :) Jag är våldigt intresserad av scrapbooking ! Jag tycker att dina kort är jätte fina !! Kram !!

2009-10-24 @ 22:10:05
Postat av: Lena

Jag undrar vad dom röda julblommorna är för stans/die??

2009-11-01 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0