Redan söndag ...

... Tänk att det redan har gått en vecka sedan mässan i Avesta.
Här ett kort med en ny hÄngla stämpel som du hittar i shoppen under vår10.



Storleken på kortet är 20x15 cm. Motivet är färglagt med akvarellfärg på 200g akvarellpapper.
Kortet fick en arbetskamrat till mig i onsdags.



Även denna söta lilla tjej hittar du under vår10.
Själva upplägget har jag lånat av Linda, titta in och se så mycket fint hon gör.
Detta kort ska skickas vilken dag som helst :)
 Vem mottagaren är tänker jag inte avslöja ;)

Vad gör ni nästa helg?!?!
Själv kommer jag att vara med 50 andra glada pysslare ute i Morkarla :)

Ha en underbar dag!

-::- Kram -::-


Kommentarer
Postat av: Louise

Så fina kort återigen :)

Gillar verkligen det i röda toner, jag är sååå dålig på att scrappa i rött och det är ändå en färg jag tycker mkt om. Man kan undra varför?

Vem än mottagaren är så kommer den/dom bli superglada!

Kram och hoppas din vecka blir bra.

2010-05-02 @ 19:37:08
URL: http://louise-pinkscrap.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej hej!

Vad mycket fint du hunnit med!

Vi ses i Morkarla, ska bli så kul!

Kram

Linda

2010-05-03 @ 10:49:38
URL: http://lindaismyname.blogspot.com
Postat av: Ingela

Mottagaren av det röda korten med den underbart söta sittande flickan blev JAG!! Vilken överraskning vännen! Blev såå glad när jag hittade så underbart fin post i mit brevlåda! Tack så JÄTTEMYCKET snälla!! Kramis

2010-05-20 @ 13:40:00
URL: http://inekreativ.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0