Till Mor!

Idag fick mor detta kort med posten så nu kan jag visa upp det här i bloggen.



Hittade en utmaning inne hos Pysseltagen. Den gick ut på att man skulle 
göra ett Morsdagskort i färgerna turkost och rött, härlig mix och jag tänkte direkt på ett
mönsterpapper jag hade som kommer från Prima.
Man skulle oxå ha med 3 minirosor, 2 knappar och 1 pin.
Pin:en sticker fram lite under blomman på bilden under.
Inget mer eller mindre av dessa dekorationer men sedan var det fritt fram att dekorera med andra saker.
Färglagt har jag gjort med distresser på 200g akvarellpapper.



-::- Kram till er -::-


Kommentarer
Postat av: Tettiz

Ljuvligt fint - turkost och rött är verkligen en helt oslagbar färgkombo! :D

2010-05-28 @ 21:01:13
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: Inga Larsson

Vilka underbara färger tillsammans..kanske inte vad man tänker först på...men ljuvligt blev det.

Ha en skön helg// Inga

2010-05-29 @ 09:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0