Oj då...

.... här har det varit lite tyst ett tag.
Ni som kikat in på hÄnglabloggen har sett att jag trots min frånvaro här i bloggen har pysslat och varit på mässa :)

*******

Något jätte skoj var att vi i hÄnglars DT-gäng fick äran att vara med i den Norska tidningen Ett Trykk.
Så här såg mitt kort ut.



*******

På mässan i Avesta han jag bla göra denna påse att lägga lite lyxig choklad i och ge till en vän.





Gjorde ett kort till, en korg och 2 st LO:sar (visas en annandag).
Det ni var produktivt det för att vara mig som brukar komma hem med två och ett halvt kort annars ;)

*******

Åsa/ScrapHorse fick en lite söt och snäll liten Moa här i Juli. Detta kort fick hon av mig när vi sågs i Avesta.



Ha en underbar helg, jag drar och pysslar i Enköping, övernattning och helafaderullanlej :)
Ska bli kul, hoppas bara att man kommer hem med mer än 2,5 kort ;)

(Använder idag bloglines men de ska lägga ned, vad använder du för att följa dina favorit bloggar??)

-::-Kramelikramis-::-



Kommentarer
Postat av: Maria Therese

Så mye fint du har laget!!

2010-09-17 @ 08:34:57
URL: http://mscrapping.blogspot.com/
Postat av: Sinikka

Ett stort grattis att du fick vara med i tidningen. Kortet är mycket fint. Påsen blev himla söt.

kortet till Moa giller jag mycket. Tycker om well papper du har använd.

ha en fin söndag.

Kram Sinikka

2010-09-19 @ 10:35:04
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.com/
Postat av: Vemundmiriam

Greetings. This site is so full of information

2012-03-16 @ 11:26:49
URL: http://vemundmiriam.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0