Trick or ...

treat, tänk om drygt en månad är det Halloween.
Jag har gjort två "korgar" att ge bort lite godis i.
Här kommer "korg nr.1".

******

Trick or treat, if just over a month it is Halloween.
I have made two "baskets" to give away some candy in.
Here comes the "basket No.1".




Söta Halloween hÄngeln och fönstret hittar du under Halloween 09 i hÄnglarshoppen.







Den söta lilla djävulshÄngel finns oxå i hÄnglarshoppen under Halloween 08.



Mummmmmss, godis är gott!!!

Så här har jag gjort min lilla "korg", först har jag stämplat upp
tegelstenarna på 2 papper (fram och baksida), fönstren på ett papper och
motivet på ett papper. Ritade önskad form på huset och klippte ut.
Målade allt med akvarellfärg, pappret jag använt mig av är 200g akvarellpapper.
Figurklippt fönster och motiv, allt är fastsatt med 3-d kuddar för att få lite djup.

******

How did I do my little "basket", first I stamped up
the bricks on two papers (frontside and backside), 
two windows on one piece of paper and
the image on another piece of paper.
Drawing the shape of the house and cut it out.
Painted all in watercolor, the paper I used is 200g watercolor paper.
Figure cut the window and image, everything is mounted with a 3-d pillows to get some depth.

****

Önskar er alla en trevlig helg!

Wish you all a happy weekend!

-::- Kram -::-


Kommentarer
Postat av: Tettiz

Kanonfina korgar!! Mmmm... nu blev jag pyssel- OCH godissugen!! :D

2010-09-24 @ 12:44:46
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: Tina

Vilken urläcker korg, funderar bara på hur du får ihop den klipper du ett helt stycke och viker ihop den på något (hur) sätt eller klipper och klistrar du ihop den?

2010-09-25 @ 20:14:25
Postat av: Lena

Den var så läcker!

Jag såg den växa fram, och att du vann var bara så kul,fast konkurrensen var stor.Grattis

2010-09-25 @ 22:36:03
URL: http://freja1.blogspot.com
Postat av: Sinikka

Helt underbart.

Kram Sinikka

2010-09-26 @ 10:58:29
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.com/
Postat av: jeanette

Super snygg!

Kan man beställa en sådan av dig????

Snälla!!!!

kontakta gärna mig på min mail

2010-09-29 @ 20:37:48
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Jisses - så fint!!

2010-10-01 @ 15:05:27
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Catta/ eldhexan

Oj, vad snyggt! vad sugen jag blev på att göra en sådan där korg!

Postat av: Alexandra

Väldigt snyggt med många fina detaljer!

2010-10-07 @ 16:19:29
URL: http://pysselmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0