Här kommer en LO...

...tjolahejsan-sa.

Hittade en kort skiss som jag fastnade för inne hos Karin/Kajsan som
gör helt fantastiska LO:ter och andra skapelser.
Jag använde den till att göra en LO istället.
(ska jag vara riktigt ärlig så missade jag att det var en kort skiss ;)





Under foto finns en tag med dold journaling.
Tro att det tog ca 2 timmar för mig att göra denna Lo och
då var det att fixa till fotot och skriva ut det oxå.
För att vara jag och göra LO så var det snabbt :)

Då var februaris LO klar, dax att fundera och försöka hinna med
Mars Lo oxå har ju halva månaden på mig ;)

-::- Kram -::-


Kommentarer
Postat av: Kajsan

Hej Anna! :)

Postade svar till dig i min blogg ;) klistrar in det här med ;) så du inte missar!



Anna: Du är hjärtans välkommen att vara med med din layout!! :) Premiär ju och då ska det vara KUL!

Så... ladda upp och länka! <3



(ser ju här att du laddat upp ;) Så då är det bara att länka <3)

Kram Karin

2011-03-14 @ 21:14:22
URL: http://kajsansscrapblog.blogspot.com/
Postat av: LillBlomman

Vad skoj att du gör så många layouter! Hi, hi jag gjorde likadant:) En layout. Kramar!

2011-03-16 @ 07:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0