Mera Julkort var det här...

Mera, flera Julkort var det här. 
 
image169

image170


image171

Båda hÄngla motiven släpptes på mässan i Karlstad. Färglaggt har jag gjort med akvarellfärg.
Har haft på glitterlim lite här och var som ska föreställa glimrande snö.

Har idag varit och handlat lite Julklappar.... min kropp är inte så nöjd över det. Känner mig som en gamal skröplig tant när jag går här hemma. Förhoppningsvis blir det bättre av lite natt vila.

Är sned på bilförsäljare. Bytte in min bil här i november. Trodde att det var jag som skulle få tillbaka skatten på den men nej det fixar ju bilhandlaren till så att han får. 690:- vart jag snuvad på..... Ska ta och åka förbi någon dag och tala om min besvikelse för han. Man badar ju inte i pengar direkt nu när man ska ha sitt första barn och behöver en massa saker.

Oj, oj mitt humör är visst inte på topp idag...kanske är det hormonerna ;)

-::- Kram alla blogg vänner och tack för kommentarerna ni lämnar, de värmer -::-

( pssst... Fler julkort finns idatorn för visning, kommer i inlägg en annandag. Hoppas att ni inte tröttnat på Julkort.)

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Dina julkort tröttnar man aldrig på!!!*ljuvliga*
Se nu till att vila lite, det kan nog vara välbehövt om du handlat julklappar... vet hur jag tycker*megajobbigt* som inte har en liten "bebbe" inneboende!
Tråkigt med skatten på bilen, för det finns ju alltid stora hål i plånboken, särskilt när man behöver handla bebissaker. Kram och tack för all härlig inspiration!!//Marie-Louise

2007-12-19 @ 21:04:57
Postat av: Carina

Jättefina kort! Du färglägger såå fint. Jag har liftat dig på dina kort i förra inlägget, hoppas det är ok :-)
Ha det gott!

2007-12-19 @ 21:29:09
URL: http://cinodesign.wordpress.com
Postat av: Camilla

Hejsan Anna!

Nej!!!!!..jag vill se mer av julkorten...En tröstande kram till dig. Ta det lugnt, du har rätt att vara på dåligt humör.
Åhh.Tycker att dina kort är helt underbara.
Åhhh..skulle vilja ha ett hängelkort hemma hos mig...ler...
Jag gillar det översta bara sååååå mycket.
Hon skulle få sitta på min hlla ovanför bordet där jag sitter..skratt...
Jag har ju inga hänglar själv såå jag kan titta mycket på dom..
Dina färger är såå fina du färglägger såå bra.
Fina pappersval och lagom med dekorationer.
10 poäng av 10 möjliga...
Kram: Camilla

2007-12-19 @ 22:37:55
URL: http://pysselsidan.bloggagratis.se
Postat av: Ulrica

Vilka ljuvliga kort du har gjort.

2007-12-20 @ 06:58:14
URL: http://ullabella.webblogg.se
Postat av: Agneta/busan73

Klart att man vill se mer av dina superfina julkort!!!!
God Jul & Gott Nytt År!!

2007-12-20 @ 13:20:44
URL: http://busan73.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

ooooh!!! Jag blir lika mållös varje gång jag tittar in här!! Sådana bedårande kort du gör vännen min!!
Tack för inspirationen du ger! =D
Skröplig tant?! Då är du inte den ende!! *haha*
Jag kan knappt plocka ur disken ur diskmaskinen förrens min rygg är totalt trasig.. =/
Stackars oss!! ;)
Må gott å ta hand om dej!!! KRAMAR Petra

2007-12-20 @ 14:12:17
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Cathrin

Hallå! Håller med Petra man blir mållös av dina kort. Super kanon urläckra. Ser fram emot att få se fler. ha en riktigt Go Jul. Kram Cathrin

2007-12-21 @ 07:46:48
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: Jeppeagnes

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2008-09-15 @ 14:18:22
URL: http://jeppeagnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0