Ett bröllopskort till

Igår levererades det andra bröllops kortet. Det var en kille på mitt jobb som hade beställt det. Han vart supernöjd, kul :)
Han visade det för folk på sin avdelning vilket resulterade i att jag fick 4 st student kort och ett grattiskort på beställning. 4 av dom ska vara klara till veckan , phuuu. Mycke pyssla blir det. Så ena studentkortet fick bli veckans skiss utmaning på Scrappiz.

image43

image44

Och eftersom jag inte har någon studentstämpel så fick jag modifiera en hÄngla pojke lite. Han fick lite platt huvud bara.

Ha en trevlig helg. Nu ska jag försöka att ta mig ut och pyssla om mina blommor och rabatter.

-::- Kram -::-


Kommentarer
Postat av: Gunilla/Nilla

Inte konstigt att du får fler beställningar när dina alster sprids. Två jättefina kort!! Ser framemot fortsatt skapande av resterande beställningar. Har du färglagt med akvareller på tub någon gång?

2007-05-26 @ 18:43:58
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: lenalandis

Oj vad mycket fina kort det var här att titta på! Du är verkligen duktig.

2007-05-26 @ 18:44:31
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: monica

åhh...vilket underbart bröllopskort!!! tycker den stämplen är så söt! väldigt vackert o passande textsnitt oxå!
Gillade studentkortet oxå! Tycker du fick till studenten kalasbra =)

2007-05-26 @ 21:10:41
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Farbror Jan-Ivar Göransson och Ing-Mari Holt

Hej Anna. Har haft besök av Arvid och Ulla idag som berättade om vad du bl.a. pysslar med.
Kul att se, och fint.
Ha`t så bra!
Hälsningar Jan-Ivar och Ing-Mari

2007-05-26 @ 21:52:35
Postat av: Sandy

Hej gumman!!
Vilken resa du varit med om..Både läskigt och kul och läsa din blogg.Man sätter ju hjärtat i halsgroppen dock. Undrar om det finns någon chans och beställa nr 44 i två exemplar..till en tjej och en kille..Student 2008!Förstår om du har fullt upp.
1000 kramar till dig och familjen

2008-05-02 @ 15:23:07
Postat av: Matilda

Hejsan!

Superfina kort du gör :) Tänkte höra hur du gjort texten på bröllopskortet?

/ Matilda

2009-03-30 @ 16:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0