Scrappiz kort skiss V.19

Så här blev min tolkning av skissen.... Känner mig lite tråkig ibland för det känns inte som jag hittar på något finurligt med skisser utan jag kopierar rakt av :( Det blev ett Rosa kort :)

image37

Pappren jag har använt mig av är Basic grey...har en känsla av att det är mina favvo papper nu :)
Flickan kommer från hÄnglar och blommor och blad från magnolia. Färglaggt har jag gjort med akvarell. Texten är Qk Katie som jag är såååå glad att jag köpte.

Igår var vi till Europa möbler och bytte ut våran fotpall till soffan vi köpte i höstas...Ett halvår för att tillverka en fotpall?!?! Passade samtidigt på att titta på nya möbler till våran hall och det höll på att sluta med att vi kom hem med ett data skrivbord istället. Men kom fram till att vi skulle ta lite betänketid på det.

Usch vad läskigt....idag så är Scrappiz bloggen bombarderad av saker från mig...Bla mitt blogg bidrag för deltävling nummer 1 Och sedan så har jag fått äran av scrappiz bloggen att tillverka 4 st kort med stämplar jag fick på posten av en stämpeltillverkare. Det var jätte kul det som är lite skämmit är att jag får tunghäfta ibland eller rätt ofta när det ska skrivas något till saker och ting...Tex något till min egen blogg. Förhoppningsvis blir dettta bättre med tiden hoppas jag på.

-::- Kram på er alla -::-

Kommentarer
Postat av: Gunilla/Nilla

Jag tycker att ditt bidrag blev jättefint. Tycker din blogg är fingemang och alltid lika roligt att titta in och läsa. Ska titta in på scrappiz.

2007-05-13 @ 11:22:53
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Jag gillar ditt kort kanonmkt! Färgerna var så fina ihop med papperna....och blommorna - åh så fint!

2007-05-13 @ 19:38:27
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0