Rapport från Julkortsfabriken...

Har fått två kort färdiga än så länge idag, fler ligger på pysselbordet. Samma motiv och upplägg, olika färg.

image146

Underbara papper från Maja design, God Jul stickers från Panduro, band från Coop Forum. Färglagt har jag gjort med akvarell.

image147

Även här kommer pappren från Maja design, stickers God Jul (som syns dåligt..) från Panduro, band ?. Färglagt har jag gjort med akvarell.

Igår bjöd min kärlek Krister mig på Shirley Clamp på Hotell Rival. Hon har en helt underbar röst, tänk om man kunde sjunga så :) Underbar humor i mellan snacket, ja en helt lyckad kväll med restaurangbesök vart det. Kan varmt rekommendera er att gå på en spelning med henne.

Nu åter till Pysselbordet så jag hinner med lite mer innan damernas första åk i slalom.

-::- Tjingeling -::-


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Så fina kort du har lyckats med igen!!Så lika men ändå olika...tycker det här paret är så gulliga ihop. Vad kul ni verkar att ha haft det på Shirley Clamp, tycker också hon har grym röst.
Ha det gott//Marie-Louise

2007-11-25 @ 20:32:57
Postat av: yoli

underbara kort du gör... kikat runt en stund och är helt tagen av alla vackra saker... :)

jorie

2007-11-26 @ 00:26:15
URL: http://www.yolis.blogg.se
Postat av: Monica

Å,.... så nydelig fargelagt.
Utrolig lekkert.
Liker godt dine H&S kort.
Her må jeg snappe opp noen tips.

2007-11-26 @ 09:24:47
URL: http://monicaslilleverden.blogg.no/
Postat av: LillBlomman

Vilka underbara julkort du gjort! Superfina färger och detaljer!!! Fick massa inspiration! Kram!

2007-11-26 @ 11:08:43
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Unni

Så nydelige kort, du er veldig dyktig til å male stemplene, du bruker så fine farger:) det første kortet ble min favoritt:)

Unni

2007-11-26 @ 22:47:42
URL: http://unniskort.blogspot.com/
Postat av: HelenaK

Åh vilka underbart fina julkort du har gjort! Verkligen jättefina! Maja Designs papper är så snygga!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0