Blommor....

I fredags var det sista dagen på jobbet innan mammaledigheten. Nu börjar det närma sig att bebisen tittar ut och vi får se vem det är som bott inne i mig i nio månader. Det känns lite pirrigt och läskigt :)
 På fredagseftermiddagen ringde det på dörren, det var ett blomsterbud.

image239

Denna superfina bukett hade min kära syster med familj skickat till mig, TACK!! Den står så fint i tv-rummet.

image240

På vägen hem från jobbet i fredags så passade jag på att stanna till vid blomsteraffären och unade mig en stor maffig Orkidé att ha brevid tv på våran nya tv bänk.

image241

-::- Kramen till er -::-

Kommentarer
Postat av: gunilla/nilla

Klart du ska unna dig en vacker blomma och vilken härlig bukett du fått av familjen.
Skönt att vara ledig nu. Kunna göra vad du vill och vila dig om det behövs. Eller kanske göra ngt vackert kort som vi får kika på här.
Förstår att du är förväntansfull och spänd. Inte lång tid kvar nu:)
Sköt om dig och stor kram vännen
/Gunilla

2008-03-16 @ 11:18:34
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Helena

Jättefin bukett.=)
Jag gillar orkidéer....de är så vackra och lättskötta.
Har samlat på mig sju stycken nu men jag vill helt klart ha flera.=)
Härligt att det är dax snart för bäbisen att komma ut.....lite skrämmande oxå det förstår jag.
Ha en mysig kväll!
Kram

2008-03-16 @ 16:05:24
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Camilla

Hejsan Anna!
Åhh..tänk i morgon och en lång tid framöver är du ledig...Hoppas att du får det bra nu ..
Unna dig saker.
och blommorna är otroligt fina..
Orkidéer är en av mina favoriter..
Har 13 st och dom blommar hela tiden.
Så lätt skötta och står länge..
Själv har jag jobbat hela helgen 30 timmar på 3 dagar ..pust i morgon är jag ledig och såå gott ska det bli.
Kramar Camilla

2008-03-16 @ 19:49:30
URL: http://pysselsidan.blogspot.com
Postat av: Lauritzvilja

keep it up very nice site

2009-02-13 @ 10:47:02
URL: http://lauritzvilja.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0