Nya minen

Lille M har nu gått på dagis i 1 månad och än så länge klarat sig från förkylningsbaciller.
En dag när vi kom hem så gjorde han väldigt ofta denna söta min.



Här sitter han och ritar för fullt :)

Andra saker han lärt sig är att hålla händerna för ögonen när man låtsas vara ledsen för att man inte får som man vill.

Nu i Lördags var jag på pysselträff i Enköping, tack tjejer för en toppen dag.
Satt brevid Jessica/tussan och Tette. Tette använder symaskinen flitigt på sina alster, kika in till henne och titta på allt fint hon gör. Jag vågade mig på att sy i ett kort som ni kommer att få se senare här i veckan ibloggen.


Kommentarer
Postat av: Marie Wisén

Han har räddat min dag!!! Fantastisk min!!!!



Kram Marie

2009-09-24 @ 22:24:35
URL: http://mariemarie1975.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0