Här kommer ...

... bilder på några motiv som släpptes på kort och scrapmässan i Avesta nu i helgen.




En helt otroligt söt liten humla och texten Springtime är nya. Ramen är från etikett stämpeln
från blåbär och lingon kitet som kom i fjol våras.



En söt liten sittandes blåbärskille oxå rykande färsk. Den ovala etiketten är från jul 2008.
Båda motiven är färglagda med akvarellfärg på 200g akvarellpapper.

Fler kort med ljuvliga motiv som släpptes nu ihelgen finns att vänta er. Ha det gott så länge :)


-::- Solkramar -::-


Kommentarer
Postat av: Inga Larsson

Visst är de ovanligt söta den här gången ska bli kul att se fler kort. hoppas de kommer i shopen snart.

Kram// Inga

2010-04-27 @ 18:32:31
Postat av: Pysselbus

Åhh, vilka fina kort! Missade helt de nya stämplarna som släpptes (utom de i tävlingskittet) men vad gör väl det för det blev ändå många nya!



Hoppas du hade kul i helgen, tittade efter dig men det är så svårt att känna igen folk från blogg-foton...



Kram

Linda

2010-04-28 @ 11:32:42
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Jättefina kort båda två och motiven är bedårande. Blundar:) Scrapbudgeten är liten denna månaden:) Kramar!

2010-04-29 @ 17:51:13
Postat av: Petra/Paradise

2 jättesöta kort du gjort!



Hur hade du det på träffen!?!! Hoppas bra!

Å att du pysslade för mej också!! ;)



Den rosa kanten runt hjärtat på bröllopskortet har jag gjort som så här.

FÖrst klippte jag ut hjärtat i det mönstrade pappret.

Sen tog jag hjärtat å la det över ett rosa cardstock.

Ritade utefter kanterna så jag får ett identiskt hjärta på cardstocket också.

Sen klippte jag helt enkelt ut hjärtat med en mönstersax från Fiskars! :)

Tada! Toppenenkelt!! :D



KRAM på dej sötis!!



//Petra

2010-04-29 @ 20:19:59
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0