Även jag ...

... har dekorerat ett anteckningsblock denna vecka. 
Mitt block använder jag till att skriva några rader ibland om saker ur min 2-årige sons vardag, ord, bus och andra upptåg. Där av tileln "Några ord om dagen". 
Nu har anteckningsblocket en dekorerad framsida som ser ut så här.



Motivet är kommer från det senaste släppet så den hittar du under "vår 10" 
Jag har färglagt med distresser på 200g akvarellpapper.
Beslutade för att hålla den sparsamt dekorerat då den kommer att öppnas och stängas mycket.

Visar er oxå ett kort jag skickade till min älskade syster på hennes födelsedag.
Och om jag får tycka något om mina kort så är detta ett som jag blev attans så nöjd med.
Lite vårkänslor i färgerna, eller vad tycker ni?



Flickan med brevet hittar du under "vår 10" och till henne hör oxå texten "Just for you"
Jag har färglagt med distresser på 200g akvarellpapper.

På lördag bär det av till Bålsta och pysslas med Scrapgalen.

-::- Trevlig helg -::-


Kommentarer
Postat av: Inga Larsson

Ja..du kan vara nöj med både kortet och boken.förresten en bra presentide..kanske till mitt senaste barnbarn.

Kram//Inga

2010-03-04 @ 22:19:04
Postat av: Gunn Mandal

Hei

Den boka ble skikkelig flott. Friske og glade farger. Liker gutten.

Kortet til din søster er bare så herlig, fantastiske farger og riktig så vårlig.

Gunn :-D

2010-03-05 @ 14:20:35
URL: http://gunnmereteskreativerom.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Boken är superfin! Bra idé att skriva ner alla små "tokigheter"; är väldigt lätt att glömma bort dem annars...Jag vet! Kortet till din syster är helt underbart!!

2010-03-06 @ 19:24:20
URL: http://millanmspyssel.blogspot.com
Postat av: San

Vilken bra idé med boken. Det kommer jag nog att härma och använda till min lillkille... :)

Kortet till syrran din har härliga färger. Gillar den lilla grattis tagen.

2010-03-09 @ 22:39:55
URL: http://sansdesign.se
Postat av: Maja

Vad fint:)

2010-03-09 @ 23:16:35
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0