Oceans of Love

I lördags var jag hemma hos Ullis/Lillblomman och pysslade,
super trevlig dag med pysslande sällskap och god mat. Tack Ullis!
Då han jag bla att klä in en chokladkaka.
Jag har använt mig av de nya stämplarna ur kiten
Oceans of Love och Best Fishes.

**************
Today I have an altrad candy bar to show you.
I am using the new stamps from

Oceans of Love and Best Fishes.



En liten närbild där man kan se att jag maskat den stora fisken och sjögräset.
De två små fiskarna har jag monterat med 3D-kuddar på olika höjd.

********************
A small close-up where you can see that I mask the great fish and seaweed.
The two little fish I have mounted with 3D pads at different heights.




Ha det gott!

***********
Have a great day!

-::- Kramisar -::-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0