Ett kort...

... i grönt, rosa och turkost.



Storlek/Size: 15x15 cm
Stämplar/Stamps: Flickan med nejlikan från hÄnglar & stÄnglar.
Färgläggning/Coloring: Akvarellfärg på Canson - Montval akvarellpaper 200g

Annars då, i Lördags var jag på Svenskscrapbooking mässan i Karlstad.
Var där tidigt och hängde på låset.
WOW vad folk det var och vilken underbar stämning. Hoppas att jag kan gå nästa gång och kanske kanske gå på träffen de har i samband.
Shoppat en del lyckades jag med oxå :)
Bla ett albun till LO, cardstock, lite mönsterpapper för att vara mig (skönt) ,
en MS stans med tre fjärilar,
bokstäver från prima och lite blommor :)
3 st clear stamps
Tror jag fick med det mesta där.

Jag passade på att bo hemma hos min syster med familj.
Hennes sambo undrade om inte alla saker tar plats och om jag får
plats med mer saker i mitt lilla kryp in hemma.....förstår inte alls vad han menade ;)

-::- Kram -::-


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

VIlket bedårande kort Anna!

Älskar de våriga färgerna, mums! :)



Härligt med mässa och träff! Låter som du hade en toppenhelg!

Alltid roligt att träffa likasinnade och få shoppa av sej lite :D



Å jag förstår heller inte alls vad din systers sambo menar ;)



KRAM Petra

2011-03-09 @ 16:07:11
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det var ett tag sedan jag var inne på din blogg, men oj vad mycket fina saker du har gjort. Jag får alltid massa inspiration när jag tittat in här - och dessutom ett stort begär av att shoppa fler hÄnglar :-)

2011-03-09 @ 20:11:04
URL: http://jennys-papperspyssel.blogspot.com/
Postat av: MormorMargareta

Oj oj oj, här fanns mycket fint att bli inspirerad av!!! Har kikat runt en stund och hittat sååå mycket ljuvligt! Tack!!

2011-03-13 @ 23:18:55
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Postat av: Kajsan

Underbart kort! :) Ljuvliga färger och SÅ fint målat!

Stor kram/Karin

2011-03-14 @ 19:25:11
URL: http://kajsansscrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0